یک احساس زیبا


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

                                                                                                                              صادقانه میگویم حرف دلی بی ریا
بی بهانه میگویم مثل آنها ، همان قلبهای بی وفا ، بی وفایی نمیکنم


عاشقانه میگویم عشق من دوستت دارم


صادقانه گفتی دوستم داری ، عاشقانه عشق تو را باور کردم


از من خواستی تنها با تو باشم ، با احترام قلب تنهایم را به تو تقدیم کردم


گقتم این قلب مال تو ، همیشه وفادار تو ، هرگاه خواستی بگو تا شود فدای تو


از من خواستی به کسی جز تو دل نبندم ، میترسیدی روزی تو را ترک کنم


شاخه گل زیبای من ، پر پر نمیشوی هیچگاه در قلب من ، به عشق پاکمان قسم تنها تو می مانی تا ابد در دل من


هیچگاه نمیگذارم دلتنگم شوی ، همیشه در دلت خواهم ماند ، هیچگاه نمیگذارم دلگیر شوی همیشه در کنارت هستم ،هم با تو درد دل میکنم ، هم میشنوم درد دلهایت را…


دوباره میرسیم به آن احساس زیبا ، همان حرف صادقانه ، همان حرف دل بی ریا
همان کلام عاشقانه ، همان احساسی که تنها نسبت به تو دارم ، آری عزیزم خیلی دوستت دارم


گفتی دلت میخواهد همیشه در کنارم باشی، آرزو داری سرت را بر روی شانه هایم بگذاری و آرام بخوابی ، بیا عزیزم که من نیز بی قرارم ، آرزو دارم در کنارت همین شعر عاشقانه را برایت بخوانم…



نظرات شما عزیزان:

maryam&iman
ساعت21:08---16 تير 1391
يه سري از مطالبتو خوندم گلم
قالب وبت يه جوررايي باحاله


sahar
ساعت19:02---10 تير 1391
na fadat sham biay ha montazeram manam dg az in be bad miam dg


عاشق
ساعت15:41---10 تير 1391
slm dooste aziz vaghan webe gashtgi dari
va kheyli roomantiko ashghanast
khooash,hal misham be manam sar bezani
rasti linket mikoonam shoma ham mano belinkid


maria
ساعت11:26---10 تير 1391
mazerat mikham rast migi bi mareftam

ama duset daram


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|شنبه 10 تير 1391برچسب:,| 10:37|من|

MiSs-A